Thursday, January 1, 2009

SeLaMaT tAhUn BaRu>.>.>.>.>

tahun baru???... cam x caye jek... hehe.. nape x caye... yela.. dulu kalau nak masuk tahun baru mesti mengeluh... mane tak nye.. kalau sekolah dulu mesti la.. rasa sengsara je.. yela kene balik sekolah balik... hehe.. tensen seh... haha...tapi sekarang hari2 adalah hari yang tensen...nak masuk tahun baru pon macam tak rase jek... hehehe... tapi tahun baru kite betul ke.. tarikh 1 january.. cuba fikirkan dalam2... ha... salahkan.. sebagai orang islam rase2 nye bile tahun baru kite???? ape?? 14 feb.. gile ape... haha.. kebaratan sungguh.. huhu... itu tarikh untuk orang yang perlukan kasih sayang yang x sepatutnye... betulkan.. am i ringht or you are wrong...haha...



masih x tahu jugak??.. tahun baru kite sebagai umat islam adalah 1 muharam... kenapa nak ikut kalendar orang laen .. kelander kite yang patut di ingati... hehe.. tak salah kalau nak sambut tahun baru.. tapi masalah kite zaman sekarang ni... hendonisme...tahu ape tu?? ha.. hiburan yang melampau...terukkan ... sambut tahun baru tapi maksiat berleluasa kat luar sana... tak kire kat mane pon.... yang sedihnye kat malaysia hampir same hebat dengan negara barat.. hehe.. eye of the world?? tapi ape yang mampu di buat sekadar melepaskan geram dalam blog nii... x berani nak cakap bebanyak kang kene ISA pulak.. haha..... apepon selamat tahun baru buat kengkawan sume...salam awal muharam...walau pon dah lewt sangat... hehe

1 comments:

  1. wah lambat sangt dah ni...hahaha.tp bagus gak still semngt tahun baru..semoga dr jie berjaya dengn azam baru dr tu..doakan ateh kat cni

    ReplyDelete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template