Friday, February 6, 2009

DaH LamE DaH TaPI.. NaK tUnJuK JuGaK..HoHo..

pelikla.. selain buah xde hantaran lain ke..hmm




cam yb ngan orang kuat die..hoho..yang pakai songkok tu balong.. yang hitam pekat cam.. hmm..hehe.. tu bangah gie..



agak2 lakan pakcik ni sape la ye.. ni.. pandangan belakang yang dipertua family gie..hoho.. salam bapak..hoho..




walau pun tak sama tinggi.. tapi kawen jugak akhirnyer..hoho..





hari ni gie nak tunjuk sikit je gambar masa kahwen balong gie dengan pasangan dia.. kak ina yang comel lagi gebu.. hoho... +~+..




kalau balong gie tahu yang gambar kahwen dia dah adek dia sebar kan kat tenet.. hoho.. mati gie.. hoho.. tapi x pe.. die xkan tau..hoho.. gie memang dah lame nak tunjuk kan gambar ni.. sebab dia abang gie yang paling sporting ngan rapat ngan gie..hoho.. sentimental la pulak..hoho..


nikmatila.. hoho.. bertarikh 6-12-2008.. perkahwinan pertama dalam family gie..












0 comments:

Post a Comment

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template