Wednesday, September 16, 2009

RaYeR MeNjElAnG TiBa!!!!!!!

masuk bulan ni dah 3 bulan lebih cik gie x balik umah... huhu... lame jugak la... patutnyer haritu balik tapi di sebabkan ade convex terpaksa la berbiru mata tengok orang lain do usung beg umah... sob2... tapi ...xpe!!! akhirnyer cik gie akan balik gak...hohoho... tepat 5 petang pada 18 hari bulan ini... hehe... beta akan membelah awan kembali ke pangkuan kuarga...hoho...

mama!!! papa!!! wait for me...hehe... dan ini adalah kali pertama cik gie akan engok secara live anak sedara cik gie yang baru lahir hari tuh...hehe...hana.. wait for mama okey..hihi...camne la keadaaan beliau kan... mak cakap beliau agak garang gak...(aik ikut jejak mak cik beliau ke???hoho tahniah hana.. welcome to fierce club...kih2..)

ape2 pon... memang x sabo nak balik nih...hehe... macammana la ye keuarga kat umah...hehe...ole2 pon da beli...hihi...tapi tula cuti kejap jerk...huhu...

di kesempatan ni... selamat hari rayer buat kawan 2 blog sume... main mercun banyak 2 tau.... putus jari ape la sangat... haha....just joking...huhu...selamat hari rayer sume...hohooooo....

0 comments:

Post a Comment

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template