Wednesday, March 24, 2010

KeCeWaNyA AkU.. SeDiHnYa.. KeNaPa KoRaNg mAcAm NiH??

mesti korang tertanya-tanya kenapa??
sebenarnyer aku(sebab kecewa sangat malas nak guna cik gee)
aku bukak la satu saluran yang menayang kan video2 yang diuplaodkan
dari seluruh dunia nih..

maafla aku cakap.. aku ni memang layan band2 korean nih(aku ni bukannyer perfect)..
adela satu band tu datang malaysia kan.. aku x fanatic..
cume taula kan belajar medic(major)+dental(ciput)..menyebabkan aku
carila sumber2 nak hiburkan hati ni..sekali lagi aku cakap
i'm not a perfect person.. aku ni bukan solehah.. aku bukan macam watak baik kat cite2 indon tu.. maafkan aku.. sekali lagi.. i'm sorry(macam lagu yang dorang tari tuh..)..

tapi aku cukup terkejut sangat yang tak terhingga.. kenapa yer..hmm..
aku x salahkan diorang..akuterkejut muka kawan2 aku.. tahu minat dgn band tu..
tapi jangn fanatic sangt kawan.. aku bukan nak dalih yang aku x suka band tu..
aku pon minat jugak..

maafkan aku teman2..aku bukan nak marah ke @ blaim korang..
tapi kenapa korang buat camtu.. x perlula korang sambut diorang sampai buat video tuh..

aku terkejut sangat..bile nampak tempat yang aku selalu lepak buat2 bace nota tuh jadi pentas tarian..
sungguh teman .. aku terkejut..sebak dada aku.. aku sedih sebab tengok 95%nyer melayu
dan islam..hampir kesemuanya bertudung litup..ayu..aku nak nangis.. bercampur lelaki perempuan.. aku terkejut..aku kelu..aku..
x taula nak cakap aku dari universiti mane??tahu x video tu korang post kat mane?? satu dunia tengok..
boleh korang buat..tapi jngn malukan teman2 universiti kite yang lain.. buatla video tu kat tmpat lain.. aku bace komen2 kat situ pon ade gak yang dapat agak budak uni mane yang buat tuh..ade yang kutuk..ade satu komen tuh cakap..tah la... aku sedih..universiti kite ni dah la sume tau..

maaf sangat2.. aku rase aku x patut tekan video tu.. aku x patut tgk.. aku rase agak terbeban.. aku ade teringat cerita yang aku dengar mase kecik2 dulu.. sebuah kampung tu kemarau .. tapi x tau kenapa... rupa2nyer ade sorang je kat kg tu x solat.. hanye sebab tu saja.. satu kampong kene..

bagi aku korang buatla..ape yang patut.. ape yang betul.. aku x berani nak cakap depan.. aku mampu luahkan kat sini jer..dengan iman aku yang lemah ni.. aku hanya mampu membenci dalam hati jer.. maafkan aku kawan2 yang terlibat.. bukan niat aku nak lukakan hati korang.. aku rasa dah jdi tanggungjaawab aku.. baru jer 4 hari bende tu di uploadkan dah 8 ribuu lebih yang tengok.. aku rase malu.. walaupon bukan aku yang menari kat situ.. setiap kali aku melintas kat dataran tu.. aku rasa malu.. aku rasa bersalah sangat sebab tu tempat kite menuntut ilmu..

memangla korang excited band tu datang.. kecoh kat facebook.. tapi x perlula korang sambut diorang camtu..walaupon sebab nyer korang x dapat datng konsert tuh..
aku cakap camni sebab kalau sekadar minat lagu boleh tapi jangan fanatic sangat.. maaf yer aku tak alim.. diorang bukanla orang islam untuk kita idolakan.. tergelak si kafir memikirkan kebodohan kiter...

dan yang paling penting sekali... kite ni bakal golongan "profesional". jadi tunjukkanlah contoh2 yang baik untuk adik2 kite... sekali lagi aku cakap..maafkan segala kekasaran bahase aku kat sini.. gomenasaikh.. sorry2...atas kenyataan aku kat atas tu..

sesungguhnye aku bukan la yang layak nak cakap bende ni.. aku ni ade kelemahan jugak.. maafkan cik gee yer..macam tu rupe nyer cara2 penjajahan zaman sekaarang.. sedarla.. teman..

super junior..wae ??? my friend like this!!!??? nasib baik korang x pakai lab coat..sorry untuk kali terakhir...salammm

0 comments:

Post a Comment

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template