Thursday, July 8, 2010

salam..

masuk tahun 3 dah aku...
jadi budak yang agak sewel belek gigi..
selama ni aku ingat jadi dentist senang..
guna playar cabut gigi orang..
masuk tahun 3..
baru aku tahu..
baru aku sedar..
aku yang dulu lagi sewel dari sekarang..
ambil mudah semua benda..
banyak rupenyer bende yang aku x tahu..
banyak bende yang aku kene belajar..
aku rase hidup aku yang dulu terlalu banyak yang dah tersia-sia..
rase macam nak kutip balik masa yang aku tinggalkan..
menyesal sangat..
kenapa aku x pikir dulu lagi..
terlalu banyak perkara yang patut nyer aku start dulu lagii..
tapi aku leka..aku gile dunia..
aku GILER!!!!
sekarang aku cube bukak mate luas2..
GEE you know what???
this world is too large..
sedarla GEE..
ko tu kecik jer..(walaupon obes..)
bilela aku akan sedar nih..
ASTAGHFIRULAHALAZIM..
kepadanyer aku kembali..


yang ni x de kene mengena..lalal~~ hana dah pandai jalan2..hek2.. rindoonyer ngan die..meh kat mama..lalala~~

2 comments:

  1. mama gee, jgn sewel2 lg tau.. igt hana kt umah, bru tenang blaja psl gigi orang..hehe

    ReplyDelete
  2. LONGJAR_ HAK2..PANDAI AR KO AJA...HANG TUH.. STUDY BETUL2..KANG LEH KAWIN CEPAT..HAK2..

    ReplyDelete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template