Saturday, February 5, 2011

My FaMiLy DATanG KeLaNtAn...yEa..

salam..

without word..(ayat kat bawah tu ape?)
i just want to thanks to my family
for visiting me at kelantan..
walaupon kematu dan naik cramp kaki encik talib ngan uncle redza bawak kete selama 12 jam untuk sampai ke kelantan ni..
sampai sakit pinggang kak liza dan kak ina duduk lama2..

walaupon x lame lagi aku nak peksa.. tetapi sebab diorang datang stress aku yang macam beras satu gudang banyaknyer ni.. dah jdi bubur..nge..
semangat aku nak study balik mengunung cam lava gunung berapi..

keluarga aku memang terbaik la~~kan2...hihihihihihihihi..
(sila jawab ye.. kalau x.. sumpah korang jadi peti ais..)


-gee-

0 comments:

Post a Comment

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template