Monday, November 21, 2011

LaPtOp hancur berkecai

salam..

dah dekat sebulan kot laptop aku musnah.. skrin dier pecah.. x taula sebb ape?? 
aku bukak malam tu ok jer.. ptng tu balik jer dari kuliah.. 
skrin dier hitam... .. naye betul... laptop tu dah hampir 5 tahun aku gune... 
hidup jangka hayat die cume itu je.. banyak jase die.. 
tmpat aku lepaskan tensen.. 
tengok korean, download korean, segala lagu korean aku download ade dalam tu.
(sebab ni laptop hang musnah ..wahai awok..sila insaf..) 
 aku tau memori die intact lagi... nanti la aku extract balik.. 
 skang ni x mase la .. sebuk jer..huhu.. ahad ke rabu posting HRPZ II.. 
 khamis kelas dental dari pagi sampai ke senja.. 
nak tgk doraemon pon serba salah dah skarang.. lame dah x update... 
lagi lagi laptop dah takde..dok meminjam ngan housemate jer skang ni.. 
seb baik masing2 baik2.. hhhoohhoo..  
tapi xpe.. cik talib kate nak tolong belikan laptop.. nak harapkan duit JPA..
hmmm.. makan pasirla jawabnyer nanti.. sedih tul.. 
 buku nota bukan harga 2-3 hinggit.. 
nak belajar ni bukan memurah hargenyer.. 
seb baek dapat JPA..klu x.. uhmmm.. 
klu x...

p/s: jangan jadi orang yang tak reti bersyukur cam saya..
berhenti tengok benda2 lagha tu yer..
saya insaf..^^

-gee-

2 comments:

  1. hahaha itulah layan lagi korea...cer layan hindi pulak ngeee(owh kak lea tak minat hindi sangat)..itu dulu tapi sekarang gee dah ada tablet ngeee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaaa... ini cerita lama kak lea.. sekarang dah tak layan langsung korea nih.. muntah rasa ..yng lelaki jambu.. yang pompuan belagak manjo..
      saya pon pelik.. kenapalah saya melayan cerita2 korea ni dulu.. jiwa budak2 kot dulu..huahuahua..
      adeh.. gane lah nim..adeh~~

      Delete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template