Wednesday, December 28, 2011

hoho.. Dah TamPal MuLuT OrG suda~~

dah dua kali aku tampal gigi orang...
class 3 composite..
layman term nyer..
tampal gigi depan dgn filling yang sama dgn warne gigi..
rase cam buat magik jer..
lala~~
hambe bahagiee...
ye la org dtg gigi ade hitam..
kite gerudi!! sesikit.. pastu tampal..
wow!! tara!!! magik latu~~
yang paling seronoknyer..
patiet suka and nak datang lagi..^^ wuhu~~

selain tampal gigi org ni..
ade gak aku buat scaling..
maksudnyer..
buang karang gigi..
dah 3 kali jugak la..
pastu ade gak aku ajar sesikit diorang cara berus gigi, diet yang betul ..
ade sorang patient..
datang dengan gingivitis yang teruk.. peratus tahi gigi..erk!!(plaque score)89%
pastu aku bleh reducekan ke 14.5%..
huhu..
sukenyer..

aku suke la kerjaya ni..
walaupon banyak gile requirement aku..
aku akan cube usahakan...
yuhu!!
gee hwaiting..
gee daebak!!!

2 comments:

  1. gee,, aku takot nak jumpa dr gigi.. kalo aku nak tampal gigi dgn ko, boleh x ko bg bius kat aku? ngilu la tmpal gigi.. heheh

    ReplyDelete
  2. hah!! ape jar ??ko takot ngan dr gigi.. bukan ke ko tu dah bese jumpe dr gigi.. mung biar betul jar oi..hihihi ..adoi..

    klu hang jumpe aku.. aku kasik ubat bius kasik hang koma terus 3 hari.. ape macam.. baek x aku??

    ReplyDelete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template