Tuesday, November 6, 2012

MInGgU DoPaN EDeN CuTi SeMiNggU.. YEah!!!

ehem2..~~~

salam..
minggu dopan den cuti seminggu..
wee~~

tapi den ingat x nak balik la kan..
tapi disobab an.. den dah terkantoi ngan mak den yang den cuti..
terpaksola balik..
dah dio duk merayu- rayu den balik..
ayah den siap nak belanjo tiket laie..
agak eh haritu x puah nengok muko den yang cun nih..^^
montang-montang la den ni anak yang solehah(vomit~~!!)
den maleh sebonar eh.. sakit pinggang den naik beh lamo2 nih..adoiyai~~
tapi x baik jadi anak derhakokan..
(kang kono sumpah jadi peti ais sapo nak jawab.. nayo yo~~adeh~~)
jadi peti ais pon best ape..
boleh makan ais hari2 !!
dem!!!



xpolah.. lopeh ni memang xdo dah cuti lamo2 nih..
lopeh ni kono poei klinik yo..
monung nengok patient...
patient pon nengok kito.. yo tak??
adoiyai~~

tapi maksalah yang den cubo nak bangkitkan kek sini adolah..
tiket ko soromban abih..
pastu den x taula tiket ko bahau ado laei ko x..
cano tu minah oi.. apo den nak buek nih??

xpo lah cik liza ngan acik talib oi.. xdo tiket beh..
anakando ni cubola carikk alternatip yg lain..
huhu. naek plight ko (ingat ko anak tan sri ko..),
terain ko,
ah nek beskal pon x po..hahaha.
nengok la cano..

mungkin terbang terus ke serting..
muahahaha..
ape ko ingat ko tu burung ke gee..
keji betul!!!
one more dem!!
ekcelli birthday den 9/11 nih..
family x ponah sambut pon (not a tradition..tau2 jo dah tuo bangko dah).. 
sajo godik2 nak bagitau..
first time in 10 years, i will be at home during my birthday..
pergh.. gilo lamo.. haha..
biasola membosar kek asrama.. lalalala..
masok u plak jauh bebonar..
(mak sedaro pon dah x kona kek den ni hah..adoyai~~)
apo-apopun.. 
selamat hari jadi gee..

smile when you still can..
muahaahaha~~




p/s: pokek x bahaso nogori den.. hahaha..

no offence .. i just love my loghat.. haha.. lame dah x cakap nogori nih asyik kecek kelate jer 5 tahun ni..haha^^
abih la naik badan aku cuti nih..
pueh dah diet kat usm nih..~~

-gee-

2 comments:

  1. hah.. cano tue... apo apo pun, slamat menuo laa yo..lambek lak nak wish.. koh koh koh.. tuo takpo, janji ati mudo..

    tengok sey nie haa.. ghaso mudo yo..
    koff.. XD

    ReplyDelete
  2. Aujinz-
    haah..
    teghimo kasih bebanyaklah yo..(punyolah lambek eh tu..)
    takpo sey ni umor jo tuo tapi jiwo ngan muko masih awet mudo..hahaha^^

    ReplyDelete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template