Sunday, December 23, 2012

WiNtEr In Kelantan..

salam..
pernah ke tidak korang tak boleh sentuh langsung kaki korang kat lantai sebab terlalu sejuk..
sekarang aku rasa lantai bilik aku ni dah macam ais batu ..
aku duduk kat kerusi jer.. kalau aku nak pergi katil aku lompat..
perghh!!!!!!! sejuk weh!!!
MyEm0.Com
FARAHIN SUFRI~~
salji ke kat luar tu??
MyEm0.Com

gila la dari pagi tadi hujan lebat tidak berhenti..
aku siap berselendang dalam bilik ni kot....
tidak perlu kipas..
kalu roomate aku buka peti ais tu muka aku macam nak makan jer dia..
apa kulit dia kulit buaya ke?
MyEm0.Com

yes dia nak masak air..
nak join buat white coffee..
hehehe
MyEm0.Com
-gee-

0 comments:

Post a Comment

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template