Saturday, January 19, 2013

HelLo HaNa..Mama ni..^^

salam..
tadi tiba2 terasa nak baca balik post yang lama..

tertarik balik nak cerita pasal budak kecik ni..
even dia memang kurang atau mungkin x kenal dengan aku..
(aku kan selalu x balik..mane la budak tu nak ingat kan2..)

sekarang dah masuk tadika dah die..
padahal baru 3 tahun
ikut ummi dia pergi mengajar..^^

pipi dia rasa nak picit2 jer..
x pandai nak duduk diam..
cakap pon bahasa x paham..hahaha
kalau cakap telefon dengan dia.. kita kene buatt paham2..
pastu kene cakap kat tempat takde org..
nanti org kata aku gile..hahaha
cakap bahasa dia..hihi
ummi dia mengajar ..
dia jadi pengawas..(masa aku buat attachment kat tabika ummi die dulu..hihi)


biasalah aku cakap mesti nak cakap anak aku yang sorang ni..
mesti nak cakap dia comel jer kan?
hihihi..

rindu nya mama sama kamu hana^^

hari tu balik x sempat jumpa sama kamu..

one day old

currently..


p/s kak ipar aku nak dapat sorang lagi anak ni..
tahniah kak.. 
ada kawan dah la hana lepas ni..

-gee-

0 comments:

Post a Comment

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template