Wednesday, January 2, 2013

Tahniah la..^^

satu malam yang dingin..
hujan turun mendayu-dayu..

oouhhuuu~~~
ooouuhhuuuu~~~
henpon aku berbunyi..
uh adik aku telefon..

assalamualaikum jib?
salam kak..
ha nape?
kak aku tunang bulan dua..
hah!!!


"sekarang aku punya kepala mendendangkan lagu raya.."
siapakah yang sudi menghulurkan simpati..
kepada nasib ku ini..
agar dapat ku rasa nikmat ber..........
bersama insan yang lain...

kih2..

p/s - 
Ajib akak ucapkan tahniah..
kepada satu2nya adik lelaki yang akak ada..
akak sebenarnya suka sangat hang dah dekat dengan jodoh hang..
jangan risau akak x marah pon.. 
(CIS LANGKAH BENDOL!!!)
walaupon agak sedih..
sebab awak adik yang paling rapat..
kita ni kawan sepermainan masa kecik dulu..
main sorok2..
main tanah..
main masak2..
main rumah2..
main petik bunga mak..(opss)
main tangan..
main panjat2..
haa.. main terup..
lagiiii~~~~
penatla main2..
dan sanggup dibuli oleh kakak hang yang handal ni..
kalau hang gembira akak pon gembira juga..
hang kata hang memang selesa dengan dia kan..
akak doakan hang dengan dia sampai ke akad nikah..
kepada sidia..
jaga adik i elok2..
dia kuat nangis tau..

"monolog dalaman"
kenapa aku rasa macam sister compleks jer ni??
adeh~~
MyEm0.Com

4 comments:

  1. aaaaaaa... tahniah utk adk anda.. harapnya si dia pandai masak la ye... kehkehkehkeh

    hmmmm... langkah bendol? nasib baik ankel ni yg bongsu... takde sapa yg langkah bendol ankel... huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. kalau kawen nanti hari2.. bini dia bawak bekal KFC uncle.. bini dia kerja kat KFC.. untung tu dapat makan kfc..kan2..

    kalau camtu amik adik angkat yang dah kawen. bernas x ideologi saya..hahaha..

    ReplyDelete
  3. hukhukhuk nk kfc gakkkkkkk uweiiiiii!

    alah sepupu akk ramai dilangkah bendul2 wpun mereka bukanlah berdahi jendul(ok2 nk serius ni)

    p/s~bila tgk sorg sorg sepupu akk dh kawin tiba2 touching sbb terbayang memori kcl2 main lmpt2 katil,main msk2 smpi hbs togel bunga dan daun kt pokok bunga Tok Mah,baling selipar,main bga api ms raya huwaaa......rindunya!akk tak taulah nnt perasaan akk kalau adik2 kawin satu hr nnt....

    ReplyDelete
    Replies
    1. okay2.. nanti diorang kawen saya ajak akk.. kita makan kfc yer..kak leaa..~~ kak lea.. okay ke? jangan nangis.. nah tisu..

      alahtu sepupu akak.. saya sedih tau.. semua orang gelakkan saya.. sebab kenapa adik tunang dulu.. (cis!! macam akk die x laku pulak..wuarghhh!!!!)

      tapi sekarang saya dah redha..kikiki..
      ade jodoh.. xkemana kan~~(cewahhhgatal tu~~)

      tulah kak.. semua sepupu saya yang main guli, tanah,daun terup, getah semua dah kahwin.. paling kurang pon diorang dah tunang.. sob2.. apekah nasib diriku ini..wuargghhh!!!
      saya sedih bila adik saya tunang..sob2..~~sebab saya rapat dengan die..>~<

      Delete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template