Saturday, February 16, 2013

ok hari ni nak fanatik negeri sembilan sikit..

salam..

tadi aku pergi melancong di "tiub awak"..

aku jumpa video ni..

haha.. awal2 nak gelak gak..

lama2 dengar addict pulak..

cam sis aleasara.. cakap..

nilah salah satu kes telinga kita yang berdenyut seribu..

okey enjoy(nak hip hop kojap)

rembau most wanted yaw..
(angguk2 kepala sikit..)



p/s: much better than new version apo kono eh jang..
(hanya aku punya pendapat ok..^^)
nak tengok boleh tapi tutup dulu bunyi gitar i tu yo..
HOBIN JANG HOBIN..yaw..

-gee-

6 comments:

  1. nak komen jugak even org kedah wakkakaa..
    betul dengar lagu ni enjoy dari
    new version apo kono eh jang tu..
    itu mmg tukar radio terus kih3..

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    la awak orang kedah ghupenye..hehehe..

    saya tak boleh nak dengar langsung yang new version punye.. hardcore sangat..haha(serius bile kawan kelantan saya dengar sama.. saya malu..dem!!!^^)

    maafkan saya peminat lagu tu ye..(fahamilah saya..kohkohkoh..)

    ReplyDelete
  3. alamak nama link kt atas tu mcm sama je(sapa yg tiru nama kite ni baik ngaku cepat he2 tqvm dear!)

    cuba gi blog atok ni hah!lawak tul tiap kali bc entri loghat nogorinya mesti nak gelak ^^

    http://anaknegori.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. welcome2..

      atok tu??
      ye saya pernah pergi.. pernah pergi!!pernah pergi!!!!
      (apesal eksaited plak ni)
      haah lawak..
      p/s: semua orang dia panggil ecah..kan2..(..")

      Delete
  4. ayah tiri akk cukup bangga dan suka lagu ni sbb dia ank rembau sekian trm kasih hehahehahe....

    mmg catchy lagu ni suka gak wpun mula2 x brp nk fhm hohoho...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ceh anak ghombau tuh.. ponuh adat perpatih eh..
      saya memula nak golak ghaso eh.. berguling2 sey ni haa..^^

      Delete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template