Tuesday, March 12, 2013

Anatomi seorang Doraemon


salam..

hari ini cikgu nak ajar pasal anatomi seorang Doraemon..
ok ulang suara..
SEORANG DORAEMON..
pandaiiii~~~~(tepuk tangan ramai2..)
okay2.. 
hah!! yang belakang tu jangan gaduh.. duduk elok2..
karang cikgu ikat kaki karang..

okay2.. 
ANATOMI DORAEMON



Kaki
sangat flat tetapi..berjalan selembut sentuhan ibu..eh x.. kucing..

Ekor
kelemahan paling besar dalam hidup doraemon.. kalau nak pedajalkan dia..tarik ekor dia.. lemah lah dia..

Tangan
seperti vacum cleaner sis aleasara.. boleh ambil ape sahaja yang dia suka.. terutamanya.. DORAYAKI..

Pocket
4D poket yang penuh dengan khazanah alam purba dan masa depan yang awesome(mungkin macam bilik cik Yumida..ha itu kita x tau..).. kalau x de menda ni, bukan doraemon lah namanya.. 

Badan
diperbuat daripada alloy(mix metal.. bukan black metal ye..) yang boleh melawan gravity..jadi habuk pon x melekat kat dia..(jadi x kisahlah doraemon ni x mandikan..) 
cik pena menari.. mandi hari2 x?

loceng kat leher
loceng ni special sikit.. sekali berbunyi semua kucing yang berdekatan datang..
(playboy jugak doraemon ni..aish..).. 
cik nota melekit.. jangan jadi macam ni..(take note ye..^^).. 
x baik..(sambil geleng2 kepala..)

Mulut
mulut yang sangat besar dan boleh makan ape sahaja.. tahu x? doraemon xde GIGI jadi dia telan jer semua makanan dia..(nasib ko baik doraemon.. x yah takut jumpa dr.gigi).. 
cik epal.. jangan makan epal mulut nganga macam doraemon.. x sopan tu..

Misai
boleh mengesan objek yang jauh seperti radar..tetapi.. malangnya.. dah rosak..(demm!!)

Hidung..
seperti bola merah tu boleh membau..ehh.. menghidu 20x hebat dari hidung uncle jonni..(hidung uncle jonni warna merah ke??)

Mata
sehebat mata keluang man yang boleh melihat waktu malam dengan bantuan cahaya inframerah..(cool...)

Ear
boleh mendengar kata dengan baik seperti cik gee..^^ walaupun telinga dah hilang sebab kena makan kat cik tikus..(kesian lah!!)

hehehe.. tercapai hasrat nak update pasal Doraemon lagi..
sampai tajuk akan datang ye anak2..
bye2..^^

p/s:semua nama yang terlibat hanyalah sekadar gurauan semata-mata..
chill out..^^

*update..
saya balik rumah.. nanti.. mak saya belanja tiket kapal terbang.. weehuu..
(adeh.. xde alasan dah..>~~<)

-gee-

16 comments:

  1. slm yehaaa cikgu..cikgu...awat entri kite sehati sejiwa...malam ni sama2 jd cikgu hahaha.elok sorg ajar sains sorg ajar bm ngehh ^^

    hoho tqvm dear!bagi backlink yg tak tahan tu VACUUM CLEANER.takpe anugerah terhebat tu sbb akk kan suka tulis laju2 he3..

    hahha lawak tul anatomi tu...seronok baca.nama2 yg ada kt ats tu semua comel belaka kuheh kuheh.owh balik juga ke kg akhirnya wish all the best ^-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..
      ehhh!!! yela... kita ni sehati sejiwa..
      baru je balik membaca pasal binatang peliharaan sis.. hahaha..
      lawak gila..
      hahah..(meh sep tangan.. cepat2!!)

      alah.. sesuai untuk superwoman macam sis.. kan2..^^
      sapa lagi nak bagi anugerah..
      x masuk nona pon xpe.. janji masuk blog saya pon.. ok ape..wakakaka..

      allaaaaaaa.. malulah..(blushing2..)

      Delete
    2. hahaha cpt2 give me ten ^^

      hurm entri lama tu hahahahhaa rs cam kelakar pun ye.br buat blog merepek merapu meraban gelak sorg2...entri lak ayt pjg lebar smpi pnh regular customer eh eh followers guide srh buat entri simple tp padat hehehhe.

      tapi tulah mmg x reti nk tulis entri pendek-pendek sggh tak retiiiiiii..dh namanya superwoman.

      suka gak skodeng entri sis yg lama2 smpi dh lupa komen kt entri mn satu ntah byk benor baca he3...

      Delete
    3. ok2..(sambil angkat tangan..)

      ala.. sama jer sis..
      entry saya semua bengong2 jer.. tah ape yang saya meraban.. macam penting sangat je orang nak baca kan..
      adeh..
      tutup mata bila baca entry lama2..

      saya pon suka baca ayat yang panjang sebab senang nak paham..
      lagi satu kalau terlalu ringkas.. pening jugak nak bace kan..

      erkkk.. sis.. stalker saya.. argghhh..(die~~~)
      mesti sis cakap tah ape2 entry saya ni kan.. wakakaka..

      Delete
  2. Replies
    1. salam bonda..
      selamat berkenalan..^^
      nama saya gee..
      saya minat doraemon..(x yah bagitahu pon x pe kan..obvious sangat..)
      hihihi..

      Delete
  3. oit Dora G...hahahahha ceh...mandi larh beb....hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. snifff...
      bau lagi..
      sniiffff2..
      tipu eh..
      dosa tau..^^

      Delete
  4. nak buat camna dah nama pun ketas melekit..mmg ramai la melekit dan melekat wakakakkakkaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ouh..
      dia dah mengaku dah..
      bile tu..
      ke lama lagi ..
      nak pilih calon pening sangat yer..^^

      Delete
  5. ankel hidung kembang laaaaaaaa......

    ReplyDelete
    Replies
    1. la kembang kee..
      tapi hidung doraemon lagi hebat dari ankel..kan22..^^

      muahahaha..

      Delete
  6. nak baju(poket) doraemon..leh keluarkan segala impain hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. impain??
      hahaha..
      saya tahu..
      impian kan2..^^

      pocket doraemon boleh didapati pada tahun 2112..
      tunggu ye..
      masa tu lita boleh tahu.. impian tercapai ke tidak..kan^^

      p/s: salam perkenaalan..^^

      Delete
  7. kahkahkah..tetibe terrrr masuk
    geram weh dgn ekor kucing...nak nak lg klo dia wt donno je..sakit ati
    aku sllu gelakkan kucing aku..pasal...ade misai! pompuan pun ade msai..panjang pulak tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. menakutkan kucing macam tuu..
      hahaha..
      gee suka kucing..
      tapi.. sebabkan gee ni seorang yang sensitip..
      memang x bolehla nak gesel2, nak manja2, minta jauh haha..
      sensitip woit..^^
      tapi kalau sekadar mengesel-ngesel itu dimaapkan..^^

      p/s: x baik gelakkan kejadian tuhan..
      nasib baik doraemon tu lelaki..xde la yumida gelakkan..kan2..^^

      Delete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template