Tuesday, March 26, 2013

korang sihat..?^^

tok2..
assalamualaikum...^^

heheehheehehehehe...
hihihihihihihihihihihihi..
kikikikikikikikiikikikiki..
hohohoohohohohohohoh
uhuk..!!!uhuk!!!(terbatuk pulak..)

lama x update nampak gee..
amboi...(ngeee monolog luaran..)

saya balik haritu..
kemudian saya pun balik..
bila saya balik..
saya baliklah..hihihihi
(ok itulah update saya balik rumah..kikikiki..ok kan..cik sticky note..^^")

harini saya pergi kenduri pertunangan anak mak angkat..
ada orang "puji" saya..
dia cakap saya macam doraemon..
sebab saya pakai tudung plus baju biru..
saya berterima kasih lah..
x pe saya memang suka orang kaitkan saya dengan si doraemon tu..

dan kat kenduri tadi ada orang main
henpon saya..
dia nangis tengok video the final of doraemon..
(adeh kesian dia..sambil garu2 kaki..)
ya saya pon sedih jugak..sob2..

mak angkat saya ckap saya makin slim..wuhuuu~~~
(ok ni sape ajar hang membangga diri ni... sambil menumbuk muka sendiri...tuan puan sila maaf kan beliau)
eheemm.. ok2.. mintak maaf semua..(yang nak muntah tu sila ke bilik air..)
saya saja jer update benda bukan2..
sebab saya rindu dengan korang..

p/s: korang sihat?..hihihi

16 comments:

  1. slm geeeeeee (n n)

    hahhaa tu dia mai dah....owh kalau dh suka doraemon,org puji terus tersenyum nampak gusilah tu he3..

    wah 'touching' lah pulak org yg tgk video tu..kesian kt dia di hari yg hepi2 tiba2 ngs lak layan doraemon tu huhu...ni semua slh sis gee lah ni **

    #kemalasan melanda ni nk update n3 idea byk menimbun..tp mood ke laut...mmg blogwalking jelah mlm ni nk bls komen lagi huhuhhehehaha


    ReplyDelete
    Replies
    1. salam sis aleasara!!!!!!!uhuk2..

      saya datng ..tenenet..
      mestilah suka.. doraemonkan comel..kikiki..(ok maafkan saya manic ni..adeh..)
      tau x pe..dia yang main2 ngan henset saya.. dia yang sedih..
      saya pon pelik..
      ceh rupanya dia tgh layan doraemon ..adeh... kesianlah..^^
      (terpaksa pujuk tau..hahaa)

      tahu xpe.. tapi.. sis update lah cepat.. kang saya suruh berdiri kaki sebelah kat depan kelas kang..

      Delete
  2. ala itu jer update???penat neh tgu haahahhaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. okay ape.. demi permintaan cik nota melekat..saya sanggup..kikiki..^^

      Delete
  3. Alhamdulillah bunda sihat2 jer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bunda...hihihihi.. alhamdulillah.. semoga sihat selalu..^^

      Delete
  4. entri yg buat rasa nak tumbuk2 org hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak!!! Lariiiiiiii

      Hehehe.. ala.. kita bertanya khabar apa salahnye..kikiki..
      Adehhhhh..^^

      Delete
  5. pen merah pen biru...doraemon datang d hari rabu..yeyyyy..menjadik pantun
    alhamdulillah..sy sihat2 je..
    beznye klo org puji kita slim..hikhik...i pon suka...
    moga kita sama2 jd slim..ho yeah

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeeeay,!!!(sambil menepuk tangan berkali-kali..)

      alhamdulillah.. sihat.. bagus2.. kalau sihat semua benda jadi kan2..^^
      tahu xpe.. blushing tau i..(sambil menguis-nguis lantai..kikiki..)
      amin..(jom tadah tangan sama2..^^)

      Delete
  6. Alaaaaa nak tau lagi cerita balik rumah tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkkk.....

      talian yang anda dial tidak dapat dihubungi..sila cuba lagi..


      the number that you call is not in service..please try later..

      tutttttt....^^ teheee~~

      Delete
  7. awww!!!jelesnya!!bila agaknya ada org ckp k'imi mkn slim,huwaaaa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..
      jeles watpenye kimi..hehehe..

      inshaallah saya doakan..amin~~~Fuh~~

      Delete
  8. seronoknya bila org puji slim hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kak cappuccino..^^
      ngee~~ bukan malu jer..merah2 delima dah pipi ini..wee~~

      Delete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template