Thursday, April 25, 2013

budak ini x malu..^^

salam..

hehehe..
lama saya x hupdate ye x?

sebenarnya.. hari ni saya happy..wee~~~
saya dapat hadiah..(blushing..sambil tangan mengosok meja..)

saya tidak pernah berjumpa pun gerangan tersebut..
baiknya hati beliau memberikan saya hadiah..
alahai..
macam mana saya nak balas budi ni ye?(macam nak balas juadah berbuka pulak..)
saya malu..
tapi saya suka..weee~~~~
alah ..macam mana ni..
barang pon dah dapat..
heemmm.. sayang lah awak sangat2..^^

saya tak sangka beliau sanggup menghantar secara pos laju menggunakan pos syarikat swasta..
untuk menghantar hadiah tersebut..
penat2 pulak balik kerja..(sangat terharu!!tearss!!!!)
serius saya sangat terharu..

saya tak pernah dapat bungkusan macam tu.. arghh!!
gembira yang tak terkataa..!!!
lagi2..  hadiah tu..sangat2 lah saya suka..
dapat jer dari kotak terus saya peluk sambil bawak tidur tengahari tadi..
(eeee.. x malu macam budak2!!)

perkenalkan lah..
DORAEITA^^!!
yeay!!!
terima kasih kak eita
wee~~
(maapkan saya yang x malu ni..aigooo~~~)
tapi saya excited..
my first patung doraemon..
yeay boleh tidor dengan dia malam ni..

p/s: jangan jeles..yeay!!(sambil lompat2 keirangan..)

tiba2..woi!!! runtuh karang blok ni!!
kedengaran orang sebelah menjerit..
(okay2..yang ni saya tipu..yeay^^)

-gee-

14 comments:

  1. jelesnya dia dapat hadiah hahahahaaha..1st time actually jumpa org fanatik doremon neh..duk jumpa org fanatik kpop jer selalu wakakakkkkakaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam cik nota melekit!!!!
      hahaha..
      yeay!!ade orang jeles!!!yeay2!!!
      ye ke..hahah.. xpekan saya fanatik sikit jer..alah boleh lah.(sambil mata bersinar-sinar..)

      Delete
  2. alhamdulillah dah sampai kan...

    jangan lekat air liur basi dah lah...hahahhahahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kak eita!!!yeay!!
      terima kasih banyak@!!!
      saya malu.. eh..alah.. tapi saya suka..
      titew tuke tangat(okay sila lempang ..saya benarkan..-_-)

      p/s: alah x boleh ker?errr~~~

      Delete
  3. slm geeeee rindulah ~(^_^)~

    hahahahhaa jgn lompat jgn lompat...wah tahniah dear.....dpt doraemon versi doraeita hehehe.seronok siang mlm blh peluk n borak2 ngan doraemon tu..comel tau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kak lea..^^
      saya pon..saya pon..rindu dengan akak..
      wuhuuu~~~
      sangat2!!!

      hahaha.. x2.. saya dah berhenti lompat.. terasa malu jiran tengok..(sambil tutup muka dengan bantal)
      ye.. memang seronok..saya suka nie.. yeay!!!!!!

      Delete
    2. mlm ni tkt ada org tu mimpi kawin bertemakan biru dan psgnnya doraemon sggh..camner?

      nnt hubby doraemon tu kata.."dear could u plz cook somethin' for me"

      nnt sis gee msk sambal doriyaki,esk tu rendang doriyaki,lusa doriyaki msk lemak cili padi..tulat lalalllallaa semua doriyaki he3..mimpi ngeri tak mcm tu uweiiii ^^

      Delete
    3. oh my...
      bahaya nye mimpi lagu tu..adeh..jangan~~~~
      doraemon tu.. arghhhh..kiutnye laki saya..^^
      tapi titew tuke..(ha cubit die sikit jer..)

      saya pon jawab.. yes dear husband.. i will do anything for u..^^

      tapi saya x masaklah dorayaki tu semua.. nanti beliau muak..saya mungkin ajar beliau makan masakan melayu pulak.. cuti dorayaki..wee~~~

      suweetnye tok laki comel^^(arghhh!!!! kak lea..kenapa akak suruh saya cakap meraban ni!!!)

      Delete
    4. hahahahaha bc komen ni sorg2 smbl ketawa.. tak ke gila akk mlm ni.sbb gee,lah ni hehehehe...

      Delete
    5. eh..!!! jangan!!!
      ni no doktor sakit jiwa..
      akk boleh buat appointment dengan dia lah..
      InshaAllah dia boleh membantu..weee~~~^^

      Delete
  4. wah! seronoknya gee dpt hadiah ni..tentu gee tetlompat2 sambil nyanyi lagu doraemonnnn....hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihihi.. saya sangt seronok.. ye.. sangat suka.. dari tengahari tadi sampai ke petang saya senyum jer.. ^0^..
      nak nyanyi lagu doraemon lah..ehem2..

      Delete
  5. wahhhh!!seronoknya dpt hadiah...yeayyy!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeay!!! sambil melompat2 lompat dan lompat lagi..^^

      Delete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template