Friday, April 12, 2013

tik tok..tik tok..

salam...

sambil menyusun jari ..
memohon ampun..
lama saya x hapdet blog..kiki..
sebab saya pergi bercuti..
selama 6 hari..kiki..

saya bercuti ke johor..
dan percutian ini di buat sehari sebeloum bertolak..
(telepon cik liza nak minta kebenaran masa dalam bas kikiki..jangan jadi macam saya..take note)

saya jumpe hello kitty..(cis doraemon xde..)

saya pergi legoland..(bapak mahal harge die..)
rumah yang terdiri daripada encik2 lego..
ok saya ngaku saya nampak matang.. tapi pikiran saya masih kebayi-bayian..^^
ni pon semua lego..



saya buat baking projek dengan kawan..
dannn...

saya telah pergi ke singapore..(wuhuuu~~~bapak mahal..nasib baik ada orang belanja..kiikiki..)
pagi buat pasport.. petang menceroboh  singgah ke singapore..
okay gambo ni diambil dari dalam kereta..
malas nak keluar..^^

percutian yang mahal..
tapi jimat..
sebab penginapan, transport PERCUMA...(muahahaha)

serius saya x idea nak hapdet ape..
saja je nak jeleskan korang..hihihi..
pergilah legoland.. sangat best..(ok tipu~~~ biasa2 jer.. kalau untuk budak2 best lah..hihihi..)

p/s: lepas ni nak pergi universal studio lah.. lagi ngeri roller coaster dia kiki..
setakat legoland tu.. patah tengkuk jer..huhuhu

-gee-

20 comments:

  1. salam...waaaaa...jelesnya
    nak join jugak pasni aa
    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam el...
      hihihi..
      jom..
      tapi x pergi legoland dah..
      nak pergi universal studio jer..
      ^^

      Delete
  2. slm wahhhh pttlah adik akk ni hlg lama benor ingt dh diculik putera raja he3....

    hohoho bestnya dh gi legoland,tp tulah hr tu dh plan nk gi dgn adik n fmly,tapi mahal benor.kwn kata better gi universal studio best,tapi nk gak gi legoland sbb akk org johor lalala...kalau gi mmg tido rmh uncle jelah jimat gitu...

    nak lagi foto2 upload lah huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam sis alea..^^

      alololo... sedihnya bunyi..
      putera raja mana lah yang sudi nak culik kita ni..hahaha..

      okaylah legoland tu.. untuk ibu2 yang ada anak macam kak lea sesuailah..
      saya ni xdak anak.. banyak juga permainan dengan budak2..
      jadi saya jadi bosan pulak..
      tapi sekurang-kurngnya kita pergilah sekali..
      saya paling suka bangunan yang diorang buat guna lego tu.. yang lain semua.. macam biasa..haha..

      dan.. ehemm.. sebenaqnya.. ni first timesaya naik roller coaster..(x thrill pon..hahaha..)
      kawan saya cakap kat universal studio mungkin boleh terbelah dua badan..hahaha..
      ada rezeki nak pergi sanalh..^^

      p/s: kak lea pergilah.. memang sesuai untuk orang berkeluarga..tapi mknn dia mahalllllllllllll...

      Delete
  3. hoho maknanya kena makan awal2 kt luarlah ye....n beli something yg ringan2 ltk dlm krta...nnt dh kuar dr legoland otw cari port makan,bdk2 blh makan dlm krta dulu.good info tqvm dear ^^

    hoho mmg xda keberanian naik roller coaster.naik yg dkt genting highland pun mcm nk tercabut nyawa...tobat2.....yup me gayat ketinggian ngeee....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah.. sangaat bijak..^^
      burger beliau jer dah 15 hinggit satu..
      bawa air kosong kat dalam legoland tu boleh.. tapi makanan x boleh.. alah.. kak lea cuba seludup senyap2..kelip2 mata ngan orang kat situ.. inshaAllah dapat..hihi
      boleh keluar sekali jer .. kaau nak pergi makan.. tapi saya nasihatkan bawalah makanan sendiri..

      Delete
    2. gee yg tudung color coklat tu ke...alah x nmpk muka pun he3...

      Delete
    3. yeay@@@!!!!! kak lea pandai..hmmm..ade lagi clear..akak x ak tengok ke..^^

      Delete
  4. Alahai..syoknya cuti2 selatan gitu kekdahnya..k'imi brangan2 gak nk bwk anak2 pg legoland tp xtaula bila nk brkesempatan :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. ada masa ngan duit..kitapergi.. k'imi pergilah legoland tu.. memang sangat sesuai untuk orang yang berkeluarga.. banyak aktiviti untuk budak2..haha..

      p/s:kalaulah saya budak2..^^

      Delete
  5. wah dh sampai lego land..bila kite nak sampai sana la agaknya yer hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. inshaAllah.. mana tahu.. boleh bulan madu ke johor.. banyak tempat boleh pergi tau..^^

      Delete
  6. aaaaa? doremon ke universal studio ker?
    hambek pic banyak2
    jgn lupa pakai baju kaler biru
    tp kat universal xde doremon..doremon x glemer..huahuahua

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. yumida..
      adeh..^^
      ye doraemon ni bakal pergi ke universal studio..kiki..
      tapi bila..ha itu kita x tahu..kikiki..
      okaeh.. terima kasih atas nasihat tu..saya bakal membawakan aura doraemon disana..hahaha^^

      Delete
  7. wahh,, gi ke singapore,,
    nak pergi ,,
    hello kitty comel,,
    cute dari doreamon,,eheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. cis..!!
      anda salah doraemon lagi cute..
      sebab hello kitty mulut kecik..
      xdepocket..
      x boleh terbang..aaa
      (ok dah)

      p/s:hai awok..^^

      Delete
  8. Haha ni kalau nak cerita detail ni tak cukup satu entry. Put more pics, atleast people that never been there (Taman Hello kitty/Legoland/Singapore), would know how its like in there x)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan~~ memang x cukup.. memang nak upload.. tapi memakan masa sebab nak ngedit.. nak tapi gambo gedik..
      aish.. susah betul.. lepas .. lepas tu... haaa.... (nampak x alasn die tu.. sebenaqnya pemalas..)

      nak upload lagi susah tau dari menaip..
      serius^^

      p/s: masa cuti nanti saya upload ye..

      Delete
  9. waaa...best tu...

    tambah best kalau semua di taja kan...hahahhaha...terasa nikmat bercuti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..kikiki..
      sangat best..
      jom pergi singapore kat universal studio lepas ni..^^

      Delete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template