Friday, May 17, 2013

3 tahun lepas punyer story..

salam..

saje nak meriahkan hari jumaat ni..
saja nak cerita..^^


satu ketika dahulu..

kak liza mengajak aku pergi ke bandar..
peminat tegar kain tudung labuh ini..
bercita-cita membeli beberapa helai kain tudung..
untuk di jahit menjadi tudung beliau..

selesai memilih kaler2 yang dikehendaki..
(ces..kaler same jer..)

secara tiba2..
promoter kain itu bertanya..
makcik... tak nak ke beli baju sekolah ni untuk anak makcik?
sambil menghulurkan sepasang baju terhanger elok..
anak yang mana?
yang ni..lantas disuakan tangannya kearah ku..

kak liza terus bertanya adik ni umur berapa tahun?
saya baru je lepas SPM mak cik..
owh~~ anak makcik tu.. baru jer masuk habis SPM 4 tahun lepas..

dan aku mampu sengih dan sengih.. agak2 ar..
kalau hang bagi baju sekolah up sikit x pe..

yang ko pergi promote baju ni buat ape!!grrr!!

masuk kereta bantai mak aku cerita kat ayah..
gelak macam nak pecah cermin tingkap kereta tu..
cis!!!

p/s: Alhamdulillah.. bile balik rumah haritu..ade yang bertanya..
berapa umur aku..
aku suruh makcik tu teka..
Alhamdulillah.. tingkatan 3 dah aku..^^
terima kasih makcik.. sebab memahami..
siap tanya PMR boleh jawab x..huhuhu~~

x best jugak orang ingat muda ni..
bila tetamu datang semua tunggu aku cium tangan masa salam..
padahal diorang muda lagi dari aku kot..^^
dush2!!

-gee-

23 comments:

  1. Replies
    1. wuishhh.. tapi kok awet sangat.. melampau tu~~~

      Delete
  2. salam gee...hehehehe tu namanya awet muda...usia bertambah tapi badan maintain remaja.susah nak cari mcm tu he2...
    ololololo baju sekolah rendah haiyarkkk.....patutlah mak abah bantai gelak,boleh jadi model iklan ni he2...sbb comel jer.

    oficemate kak lea suka usik,dia kata bak sini ic nak tengok ye ke umur kak lea mcm yg dia tengok kat resume.dia kata kak lea ni terperangkap di dalam badan detektif conan..cehhh masa tu jugak kak lea mengaplikasikan kebolehan mencubit tahap 7 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kak lea..
      awet sangat tu kak lea.. macam betik masak dikata putik betik tuha..
      dush2.. melampau sangat.. malu saya tau.. adeh..
      bukan remaja tu.. tu maintain kanak2 ..muahahahaha..
      haaaa.. yela.. baju sekolah rendah.. dush2.. rasa nak cubit2 je pipi salesperson tu..
      mana boleh model2 ni.. saya pemalu.. kang ade yang ngorat susah pulak..kikiki..

      kak lea memang .. mati2 saya ingat umur 20 an yang terwal.. maintain dara gitu.. sekali..hah!!! wow!! mintk rahsia sikit.. plesssss..^^

      Delete
  3. salam geee......morning !!! alah shout busuk still hang je kan..tak boleh nk jerit dkt gee lagi huhu...

    hahaha 20-an? cehhh pengsan..nanti kembang hidung kak lea mcm uncle jonni bila dipuji ngehngehngeh..

    hurmmm kejap je sabtu...maknanya kena fikir nak buat entri apa pulak..huwaaa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau xpe kak lea..
      Morning!!!!
      Huehue.. jgn jerit pagi2 ni.. nanti esok sakit tekak..^^
      Jangan pengsan dulu kak lea.. malu..hahahaha.. nah tilam.. pengsan kat situ..
      Ape uncle jonni.. besaq sangat tu..tutup balik.. x sopan..hihiho

      Hehehe.. i am waiting for your entry..muahmuah..
      Love you kak lea.. nak tido ni.. for my beauty.. hahahaha.. beauty lah sangaddd...^^

      Delete
    2. uhuk uhuk uhuk uhuk... ehem... nape plak tetiba batuk nih...
      ada org ngutuk aku kot nih.... uhuk uhuk uhuk... adeih...

      Delete
    3. eh!!!
      ankel jonni..
      nah ubat batuk ..kesian die..^^

      Delete
    4. hahhaaha tau dah uncle jonni mesti mai nyer ngeee,,ok uncle jgn marah ye gurau jelah tau ^^

      Delete
  4. so gee ni jenis yg cute mute la yer haaha.ok la tu sentiasa nampak muda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiut mute.. alamak... comel yang bisu.. hmm takpe lah..suke org panggil cute ni.. hahahahaha...(sila lempang beliau ni..terima kasih..)^^

      Delete
  5. ermmm..tk nak r komen...
    nanti kalau komen lebih2 kan ada budak kecik menangis plok..
    hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala...jangan la.. ;(
      komenla..
      wuargghh!!!
      (tengokkan dah nangis dah..)

      Delete
  6. numpang gelak juga ler... hihihihhih... apa daa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala.. jangan elak.. kite malulah..sob2..
      cis!!!
      nak tisu~~

      Delete
  7. awet muda la ni gee
    cer citer..pe rahsianye..hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. rahsia die..
      aaa..aaa..
      haa~!!!
      minat doraemon..^^

      err..saya rasalah..hmmm

      Delete
  8. kalau yang kecil molek ni memang nampak muda je selalu...gee pun dalam kategori tulah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh.. bunda.. heee~~ alamak malulah bunda bace..^^
      tapi saya xdelah kecil pon..
      tapi bunda.. kalau orang ingat sekolah menengah saya redha..
      tapi..aishh >~<

      Delete
  9. Replies
    1. alah..x !! kita biasa2 jer..betul..^^

      Delete
  10. mesti bdn akak ni comey lotey,, ahhahaa,,
    awet muda,, :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa..
      xdelah..
      akk biasa jer..
      saleperson tu salah sangka kot.. haha..
      awet muda lah sangadd..^^

      Delete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template