Sunday, May 5, 2013

monolog dalaman..0505

salam..

sabar gee..
sabar..
hari ni je..
tinggal beberapa jam jer lagi..

lepas ni hang nak tipon mak ngan ayah hang..
tipon lah puas2..
diorang sibuk tu..
diorang jage peti undi..
(cube menyedapkan hati)

rasa x terlambat lagi gee nak cakap..
selamat mengundi semua..

saya pon nak join korang semua..
dah daftar..
tapi nama x masuk sistem..
sape x undi lagi..
undi yer..^^
peluang datang 5 tahun sekali..
bila lagi..^^

make a wise choice~~~
choose a great leader to work for us..
yeay!!!

-gee-

14 comments:

  1. Replies
    1. hehehe..
      x lah..
      wuarghh..
      nak wat guane..
      sob2..:'(

      Delete
  2. betul tu
    pilihlah pemimpin berkaliber
    selamat bertalipong ngn abah nk mak

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeay..!!!
      meh sep!!!
      siapa pon x kisah..janji mereka nak buat kerja untuk kira..
      yeay!!! baru tdi tipon mak..hehehe^^akhirnyer..~^^

      Delete
  3. wah rindulah tu...gi balik cpt jumpa dorg,tau!peluk cium n kirim slm dr kami jugak ye....husbd kak lea dh gerak gi kerja x tau balik kul brpa mgkn esk pagi huhu..maka berblogwalking mcm burung hantulah ini malam yehaaa ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. cerita rindu yang x kan sudah kak lea..telefon macam mana pon still akan rasa rindu bila dah letak telefon..hehe..
      alololo..siannye die husband pergi kerja malam2..
      nanti kunci pintu, tingkap semua yer..hehehe.. untuk keselamatan semasa buat entry..yeay!!!^^

      Delete
  4. laaa.ni mesti kes tak balik kampung ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. x.. nama saya x masuk sistem.. wlaupun dah daftr lame..wuargghh!!!

      Delete
  5. Replies
    1. wasalam bunda.. terima kasih singgahh^^

      Delete
  6. ehheheh... xD apa2 un dah lepas... hehe *terlmbt komen* kptusan un dah dpt >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekekeke..
      adeh adik aisya.. dah lame dah abisnye..haha..
      xpe2.. terima kasih aisya..^^

      Delete
  7. takpe2 nanti G boleh ngundi,ye :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. baik k'imi..hahaha..
      x pe saya akan passtikan nama saya masuk dalam sistem..yeay!!

      Delete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template