Sunday, February 9, 2014

Kadang2.. Perubahan itu perlu..^^

Salam..

Kehadapan kawan2 serta taulan yang di hormati..
menulisnya saya disini..
dengan belas ikhlas abang saya yang sulung..
memberi kebenaran menggunakan  internetnya yang laju selaju F1..
(cuti kot sekarang..hahahah)

Apa khabar anda semua?
saya di sini sihat sokmo..
(eleh macam awak orang tanya je kan..^^)

Sejak dua menjak ni..
ramai betul kawan-kawan saya yang mendirikan rumah tangga..
mana yang telah mengikat pertunangan..
saya gembira bagi pihak mereka..
Alhamdulillah..
semoga berkekalan hingga ke jannah bagi yang mendirkan rumah tangga..
dan semoga dipermudahkan urusan untuk mendirkan rumah tangga bagi yang telah mengikat janji..
(uuuuuuu.. ayat.. tak boleh blahh^^)

Saya semakin hari.. semakin banyak tanggungjawab yang kena pikul..
semakin lama saya didunia orang-orang bekerja..
semakin banyak yang saya fikirkan..
semakin lama saya bekerja di hospital..
semakin saya sedar mati itu boleh datang bila2 masa..
(saya manusia yang sering alpa.. T-T )

Apabila saya memasuki alam pekerjaan..
ramai yang menegur saya ..
mereka menegur untuk kebaikan..
saya sedar.. supaya saya matang.. supaya saya tahu..
saya bukan lagi seorang student.. saya seorang ...hmmmm

-------------------------------------------------------------------

- awak.. kenapa guna wallpaper tersebut? fanatiknya..
-awak.. kenapa guna ringtone tu? awak ni peliklah..
- awak..tutt..awak.. titt.. awak tettt...

Uwaaaaa..
awalnya saya agak tidak berpuas hati..
tetapi setelah berfikir dalam dan lanjut..
baiklah.. dah tibanya saya berubah..^^

JADI
Biarlah saya meminati encik kucing baju biru, mata bulat ni secara underground.. muahahaha!!!!

p/s: Still kat handbag saya ade keychain doraemon..muahahaha!!!!! ^^
(maafkan beliau kawan2..)

okay.. salam..
-gee-


16 comments:

  1. Haa, aritu pun bila saya jumpa kawan2 lama, diorang pun ada cakap pasal ni.
    'Kite dah masuk usia dewasa, jadi perangai pun mesti dewasa & dress up tu kena jaga, mana tau kot2 mak mentua nak carik menantu ker'.
    Hmmm....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha tulaaa...
      meh sep!! kita sama..!!!
      alaaaaa.. dewasa pon dewasalah.. jiwa tu kene muda jugak.. hahahha.. adeh...
      kan best jadi budak kecik balik.. hari2 makan gegula xde sapa pon nak marah..kan kan kan..

      Delete
  2. aduh...post sebut pasal "kawan kawen" jugak... urghhhhhhh!!! nak gi bertapa lagi la gini!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaaaaaaaaaaaa...
      janganlaaaa...
      pergi laa cari calon..pergi bertapa dapat apa jeww...hahaha^^

      Delete
    2. hahaha...pergi bertapa kumpul duit n kumpul ilmu la dokter Gee...

      Delete
    3. Komen ox ade problem ke saya nye chrome y probs ni..eeeihhh

      Delete
    4. yela2.... kang nak jadi ketua keluarga ye dok?hahaha..
      babai khamsi.. selamat bertapa.. jalan leklok.. kang langgar lobang..^^

      Delete
    5. kang tu bila tak taw la kan.. haha. dokter doakan saya jugak ye.. btw, lobang tu wakil rakyat dah datang tampal jumaat lepas.. :P

      Delete
  3. peminat doraemon kental nie.. koh koh koh

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa.. mana ada kentallll..
      ketegarrannn yang x tercapai dek akalll..muahahaha

      Delete
  4. doremon tu comey pa.
    mana tau kowt bdk2 tgk, tak jadi laa dorg nak nangis ke takut ke
    heeeee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel kan!!!!
      tapi.. kalau mereka tengok doraemon diorang x nangis.. kalau tengok saya.. mungkin ratus juta kilometer diorang lariii.. T-T

      Delete
  5. peminat tegar doraemon ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa.. tak tau kannn.. ketegaran itu memang nyata..!!^^

      Delete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template