Sunday, October 19, 2014

JaMmIng..???

Salam..

Nak cerita ni..

Pada satu hari pada malam hari raya haji ..
husband kata.. nak pergi ke seremban nak jumpa kawan2..
kebetulan pula akak ipar gee masuk hospital kat seremban jugak..
sebab nak bersalin..(anak buah ke 4..woooo... dah tua aku ni rupernye...)

Husband pun bawalah gee sekali pergi seremban untuk melawat kak ipar..
pastu dia minta teman jumpa kawan2 beliau..
(dalam fikiran, malu nak ikut.. sebab semua kawan husband totally x kenal..lalala..)

Dah melawat kakak ipar.. 
pergilah berdating sat makan nasi arab kat sana..(best ooo.. kenyang.. )
tempah satu pinggan je..pastu kongsi..banyak sangat..(kiut x?..hahaha)

sesudah perut kekenyangan ding dang..
dalam pukul 10 malam tu jumpalah kawan husband..
mak oiii.. semua lelaki belaka!!! (apa aku nak buat kat sini?)
rasa nak duduk dalam kereta je..tapi husband suruh keluar juga(org maluuuu..)

Ingat jumpa mengeteh gitu2 je..(buat muka slumber je..padahal rasa meletup kepala sebab malu..)
sekali tu mereka kata dah booking bilik untuk jamming..
makkk aiii..rasa nak jerit.. dalam seumur kehidupan dialam fatamoragana ini
tidak pernah sekali gee pergi jamming..(amboi macam hang plak yang jamming ye dok?)

Gee ikutkan je.. nak jadikan ianya pengalaman juga..(nak kenal lebih dalam suami sendirikan..)
masa masuk tu ada sekumpulan budak muda tgh berjamming lagu apa x tahu..
muka mereka terkejut tengok gee(serius x tipu..hahaha)
tau x kenapa?
gee kan pakai tudung labuh..hahaha..(agaknya depa ingat aku penguatkuasa agama kot..)

Dalam pukul 11.30 mlm tu husband and the gang start jamming..
gee? 
drummer je.. (0 0) - kot jadi kompang drum tu..hahaha
gee duduk je dalam bilik tu.. 

Pengalaman pertama..
seronok tengok husband suka..
tengok husband menyanyi, main gitar, main drum..(ooo.. ini rupanya husband kita..)
dah lama x berjamming katanya..
lebih kurang macam ni lah studio nye..
kredit to: speed studio

Lawak gila..pergi studio jamming dengan tudung labuh..
nasib baik x stroke bebudak sana tengok gee.. hahaha

Husband cakap jangan cakap ngan mak ayah beliau...
nanti kena rotan sebab bawa saya tempat macam tu..
hahahah!! cis...
dengan korang takpe kot..muahahahaha(gelak kejam)

Hiburan tu tak salah..
hiburan itu indah..
cuma kita yang menjadikannya halal atau sebaliknya..^^

p/s: Gee baru je nak berkenalan dengan husband.. banyak lagi tak tahu pasal husband ni..urusan keluargakan..lalala  ^^

16 comments:

  1. hahahaha..penguatkuasa agama..lawak betul..nanti mak husband kak gee baca blog nih gak camne..abeslah kena rotan..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhh!! x naklaa... biar husband akak je kene rotan.. lalala..^^

      Delete
  2. Replies
    1. uuuu.. cik pena.. lama x dengar kabar.. Alhamdulillah..sihat..^^

      Delete
  3. Saya pun dah lama tak jamming. zaman student je rajin jamming. Tapi main base je hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. uwahh??
      pandainye main base..
      saya main kompang je.. hahaha..^^

      Delete
  4. Replies
    1. okay.. uncle main seruling eh..^^

      Delete
  5. best tu gi jamming..kite dah lama tak gi...lain kali bawak extra selendang..hahahah..takde lah macam pencegah maksiat..hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... xde terpikir langsung nak pergi jamming kak eita..kalau x.. mungkin pakai bot kasut kulit dah kite..hahaha.. senang nak loncat2!!^^

      Delete
  6. jamming la lagu doraemon... hehehe ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm.. boleh dipertimbangkan..hgahaha..

      p/s: x pergi dah kot..lalala

      Delete
  7. Ohhhh sweetnya bercinta lepas kawen....
    betul tu berhibur tu mmg tak salah selagi tak melalaikan

    ReplyDelete
    Replies
    1. sweett?? jangan sampai kencing manis sudah.. hehehehe
      betul kan kan kan...^^

      Delete
  8. hikhik...mesti dulu asben hebat jamming nih

    ReplyDelete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template