Thursday, December 4, 2014

Alhamdulillah.. rezeki..^^

salam semua..!!

apa khabar!!!
heehheeee(sengih2 kambing sikit je)

harini...
kita jumpa doktor..
dikhabarkan dalam perut kita ada satu nyawa yang perlu dijaga..
dah 5 minggu beliau membesar secara diam disitu (baik budak ni..)
tanpa sebarang alahan...(Alhamdulillah)
i will be an ummi !!!(yeay loncat2!!)

debarnya...
mampu x saya nak jaga amanah ni??
InsyaAllah!!
saya dah matang..
i can do this!!!

p/s: doakan kami ye..
thank you Allah..
mungkin ni hadiah hari jadi sebenarnya..^^

25 comments:

  1. Tahniah Gee.....moga segala galanya baik yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak okjeee...
      amin ya rabb!!^^

      Delete
    2. Singgah sini....mesti dah beranak ek hihi...

      Delete
  2. waaaa....tahniah...kite belom lagi ada rezeki awok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah... takpe awok..
      insyaAllah.. kita doakan yg terbaik untuk awok deh..^^

      Delete
  3. blog ni guna imej doremon lawa sangat..ada tak bunyi bila sampai waktu, sebab komputer Etuza berbunyi seketika..adakah bunyi dari doremon kan..
    done follow blog anda ya..jenguk ke blog Etuza

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..jam doraemon itu yang berbunyi setiap 30 minti..

      insyaAllah.. nnt sy follow ye..^^

      Delete
  4. tahniah dari akak ya..lama tak mengacau Gee...tau2 dah nak jadi mummy dah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak kamsiah.. hehe
      kita pun dah jarang berblogging..
      bz skit je.. malas dia yang lebih..hehe..^^

      Delete
  5. Tahniah gee...semiga sihat um dn baby

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. (00)

      terima kasih wan

      p/s:dah setahun komen baru balas.. larikkkk

      Delete
  7. apa pulak sengeh kambing? Sengeh doremon la...

    ReplyDelete
  8. geeeeeee....kk lea sggh ni...mesti baby gee dah kuar..apa khbr ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak lea!!... haah.. dah boleh merangkak dh kak lea.. ^^

      Delete
  9. ya Allah... lama betul tak baca. Last post pon 2014. Sebak je bila ingat balik time gila-gila aktif berblog dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai incik khamsi.. lama gile kan?? aduyaiii.. entahnye.. dengan fiza dulu ye dok..^^

      Delete

mesin berkata-kata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

~KeNaNgAN~hARaPaN~ImPiAn~MaSa HaDaPaN~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template